2012. április 2., hétfő

Készülőben - A világítós hal

Egyik nap amikor totál készen zötykölődtem hazafelé a héven 8 óra munka után, Pannóniatelepnél egyszercsak bevillant egy kép.

Egy nagy pohár volt rajta, benne sellőszerű valamik hosszú hajjal, a poharon kívül pedig egy világítós hal. Tudjátok, az amelyik mélyen a tenger fenekén él, és van egy kis csápja ami foszforeszkál a sötétben.
Szerencsére nálam volt a rajzosfüzetem, ceruza-toll meg mindig van nálam, szóval (kicsit berezegve) leskicceltem hogy megmaradjon. Aztán egy ideig nem volt időm rá hogy nekikezdjek lefesteni, de végig a fejemben járt, és gondolatban alakítgattam.

Most végre van szabadidőm (mert felmondtam a Burger Kingben-jeeeeeeeeee) és elkezdtem a műűűvet.

Itt a legelső, héves változat:



Ezek már az itthon készített ceruza vázlatok:




Itt pedig már a vászonra szénnel felvázolt alap. Innentől jön csak az igazi élvezet, ihaj.
Kicsit lassítja a dolgokat, hogy olajjal festem. Nekem ugye a stílusom az akvarellre hajazó, végtelensok érzékeny lazúrt tartalmazó kép, szóval azt szépen mind végig kell várni, míg megszárad, és jön a kövi réteg. De sebaj 8)


¤¤¤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése