2011. február 28., hétfő

Viszlát kék ég project

Nos, íme az ígért kép. Eddig ezen dolgoztam, de néha lelassította a munka előrehaladását az, hogy egy az egyben képet még sosem csináltam photoshopban. Na persze ennek is volt egy beszkennelt alapja amit kézzel rajzoltam, de akkor sem volt könnyű így elsőre.

Remélem nem annyira amatőr így ránézésre, mivel ezt is be szándékozom adni a tervezőgrafika felvételire...

Szóval íme a kép:



És tad-DAAAAAAA!!!8)
Készítettem hozzá egy amolyan 'Így készült' minivideót is a fázisrajzok haladásáról.
Nagyobb képért nyomjátok be a fulszkrínt! :D



Hát, remélem mindenkinek tetszik valamelyest, kérek visszajelzéseket! 8)

¤¤¤

3 megjegyzés:

  1. Hát ez nekem nagyon tetszik :) meg nem tudnám mondani hogy ez photoshoppos :)(talán csak annyiből h élesebbek a színek ) Nagyon jó lett, bátran beadhatod! :)

    VálaszTörlés
  2. Kössszi:)) Most minden bátorítás elkel 8)

    VálaszTörlés
  3. A zene és a képfelépítés tök jól szinkronban van. Jó lenne, ha így is be lehetne adni.
    Így tovább!! :)

    VálaszTörlés