2010. november 8., hétfő

Varázsfa - előrajz

 Nos igen, előrajz. A lényeg hogy ez egy hosszabb, "kifejtős" témakör, amire többször visszatérek majd. Azért is ilyen kicsi (csak A/4-es) a mérete. Mindegy, tehát jöjjön a Varázsfa:


 A Varázsfa többi társával együtt egy titkos, rejtélyes erdőben él és ad otthont a Lényecskéknek.
Az erdőben mindig csend honol. Csak nagyon halk surrogást, zizegést hallani néha-néha, mivel a Lényecskék szavak nélkül is megértik egymást, nincs szükségük beszédre.

Előlegbe ennyit a történetről. Szeretném jobban kidolgozni mind a képi, mind a történeti részét. Ehhez ugyanis - most először - egy teljes kis világot szeretnék teremteni. 
folyt.köv.
:)



3 megjegyzés:

  1. Tök jó szerintem. Amúgy itt nem látszik mekkora. Akár félíves is lehetne. A bal fölső a legjobb szerintem. Én is lényecske szeretnék lenni a Varázsfán...:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi :D
    Te figyuzz, a szivecskékből nem az írtad h 7 van? akkor miért csak 5 van kint? cöcöcö
    :)))

    VálaszTörlés
  3. Nos ez egy hosszú történet:D A 6.-at eddig csak lusta voltam kirakni, de összekapom magam:P A 7. meg nincs meg. Nem jött össze amit terveztem, és elment az ihlet (óh-óh). Szóval azt majd máskor. 8)

    VálaszTörlés