2010. október 14., csütörtök

Szívharc III.

Na, mostmár teljes bizonyossággal állíthatom, hogy meggyógyultam. Persze nem a szokásosból, csak az arcüreg gyulladásból. Szóval már én is, a blog is aktívak leszünk.
Íme a következő szívecske:



















Mint látjátok, ez az a bizonyos figura, akit kilógattam már itt a blogon.
A legjobb pillanatot sajna nem tudtam lefotózni (max. videózni lehetne de az hülyeség), mikoris a kinyitás pillanatában --SUTTY!-- kiesik a mi kis emberentyűnk. Így állóképben egész más, de mindegy. Folyt köv.!

¤¤¤

2 megjegyzés:

  1. jó a bevezető szöveg:DDD abból nem is kell meggyógyulni SOHA.meg is tiltom :)))tetszik a szívecske is, a "sötét erők" gyülekeznek...vagy csak én érzem úgy,hogy egyre komolyabb jelentésük van?

    VálaszTörlés
  2. Muhaha gyűjtöm a sötét erőket itt a szobámban halmozom fel őket 8)

    VálaszTörlés