2010. május 10., hétfő

Nyári nagytakarítás

Most, hogy kicsit nyugodtabb időszakba jutottam, volt már rá időm hogy a lassan fejemre növő rumlikupacot feloszlassam a szobámban.
A küldetés a következő volt:
  • elpakolni az asztalomról hogy tudjak rajta rajzolni
  • elpakolni a deguketrec előtti székről, és a széket is likvidálni
  • rendbe tenni a könyvespolcaimon tornyosuló képregényeket és könyveket
  • helyet találni egy csomó új bigyómnak
  • száműzni örökre a matekos cuccaimat
  • visszarakni a tokjaikba a százezer cd-t és kazettát
  • végül kiüríteni a szemetes kosaramat (sosem tudom rávenni magamat)

Az elszántság oka előttem is ismeretlen, mindenesetre ideje volt. A székről, asztalról, polcokról egész könnyen elpakoltam. A problémaforrás az volt, hogy szülianpomra meg minden felől szereztem csomó új cuccot, amit nem tudtam hova rakni. Ezért mindig csak egyik vízszintes felületről átraktam a másikra. Ami persze nem megoldás 8)

Szóval gondolkodtam hogyan szabadíthatnék fel helyet, és végül úgy döntöttem hogy az akvárium alatti régikupacot bontom meg...Ott olyan dolgok voltak, amiket még gyerekkoromból hagytam ott. Különböző játékok, pokémonos kártyák, üveggolyók, és sokszor olyan cuccok is amik fogalmam sincs mik.

Elég fura érzés volt kinyitogatni a különböző dobozokat, és felesleges mütyürök hadát felfedezni benne. Abszolút látszott belőlük az, hogy egy gyereknek mennyire más számít.

A végén egész szépen összeraktam minden rajzos cuccomat, kiszelektálva, perfekten. Most minden olyan szabályos és összefogott...az más kérdés meddig 8)

És belegondoltam hogy tulajdonképpen most tüntettem el a szobámból a kisgyerekkorom utolsó foltját is.

¤¤¤

2 megjegyzés:

  1. Vissza a mütyűröket és a baba-pannit! A rend csak a káosz kezdete. Azonnal követelem az idő megállását!

    VálaszTörlés
  2. És hova tetted a sok mütyűrt? Ugye megmaradt belőle egy kevés.Muszáj megtartani valamit a múltból, mert később igen érdekes-értékes lehet még.
    /amúgy én is követelem vissza a babapanni egy részecskéjét!!:(/

    VálaszTörlés