2010. április 19., hétfő

Fehér Bábuk III.

Újabb teregetésre szánt sorozat. Ha emlékeztek, eszetekbe juthat hogy volt nekem egy 'Fehér Bábuk' című akvarellsorozatom, ami három darabból állt ( a másodikat és a harmadikat fel is tettem). Na most gondoltam hogy nem ismétlem önmagamat, hanem helyette 3d-ben fogok alkotgatni. Eddig úgysem nagyon csináltam szobrokat (ilyen piciket sem).
Tehát a Fehér Bábuk fekete dobozokba kerültek, mini-univerzumokba, amelyekből sosem tudnak kitörni. Egy az egyben még nem rakom fel a kész dobozokat (3 van), mivel van ez a rigolyám, hogy teregetés előtt nem láthatja őket úgy senki...8)






























































































































A technika amint látjátok a következő: drótra feltekerek papírszalag ragasztót (amivel paszpartuzni kell), aztán papírgalacsinokból fejet, törzset adok nekik. Majd az egészet be papírmasézom, és voilá! 8)
Majd a továbbiakban kiderül a kockabéli szerepük is.
¤¤¤

1 megjegyzés:

  1. Nekem már volt szerencsém beletekinteni a sorozat (azt hiszem) első darabjába és mondhatom zseniális! No prejudice! Főleg ha a hármat együtt tekintjük. Egyszerűen, bármely kisplasztikai biennálén megállná a helyét. Megéri várakozni a mielőbbi közzétételére!

    VálaszTörlés