2009. szeptember 11., péntek

Ja..


Érdekes eset esett meg ma velem.
Elvileg holnapra kellett volna kész lennie a nyári rajz-házimnak. Na persze ebből egyet sem rajzoltam meg. Ma délután csináltam meg egy részét, majd feladtam. Átsuhant az agyamon, hogy "na tessék, megint nem csináltam meg a nyári házimat rajzból, ejnye..."- aztán közvetlenül utána az is, hogy: "nembaj, majd jövőre rendesen megcsinálom időben".
Ja...
Az nem lehet. Jövőre nem ide fogok járni. Nem lesz nyári házim, és nem lesz félévi teregetés. És nem lesz rajzóra, és NagyZ sem, akin röhöghetünk, és nem lesz sütizés Dréherrel, és többet nem ülünk majd a folyosón.
Jövőre egész más lesz minden. Nem leszek gimnazista. Jó esetbe egyetemre járok majd, rossz esetben nem, de gimnazista soha többé nem leszek.
És akkor először értettem meg igazán, hogy jövőre tényleg vége.

¤¤¤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése