2009. október 6., kedd

Gesztenyék


Most így október tájékán beköszöntött a gesztenye-idény. Azon gondolkodtam, vajon mi a titkuk. Mert átlagban ha valaki gesztenyét lát, nem tud ellenállni nekik. Felszedjük őket, dobáljuk, emberkéket gyártunk belőlük, illetve a puszta birtoklásuk elégedettséggel tölti el a legtöbb embert.
Nekem mostanra már kinőtte a szobámat a gesztenye készletem, és a konyhaasztaltól a fürdőszobai tükör alatti polcig mindenhol ott vannak. És van még az iskola táskámban, az övtáskámban, az oldaltáskámban, a nadrág és kabátzsebeimben is. Egyik nap anyukám kedvesen érdeklődött:
-Panni, mi a szándékod ezzel a sok gesztenyével?
Hát, semmi. Valami vonz bennük. Aztán gondoltam csinálok belőlük egy füzért, hogy mégse legyenek olyan haszontalanok. Órákig szarakodtam a furdanccsal, de végül nagyon elégedett voltam az alkotással. Művemet mindenki, például nővérkém is elismeréssel nyugtázta 8)
Hiába, ezekben a gesztenyékben van valami ¤¤¤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése